Despre noiContact
MeniuCautare
Termeni si Conditii
Folosirea (vizitarea sau cumpărarea produselor) acestui site, implică acceptarea acestor termeni şi condiţii. Pentru folosirea în cele mai bune condiţii a site-ului, se recomandă citirea cu atenţie a termenilor şi condiţiilor.
Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare. Imaginile produselor de pe magazin sunt cu titlu de prezentare. Acestea pot diferi câte o dată faţă de produsul ce-l prezintă, în funcţie de furnizorii cu care lucrăm.
 
Serviciul nostru include comunicări cu caracter administrativ şi comercial care vă vor fi trimise în momentul în care decideţi să vă înregistraţi ca utilizator.
Sunteţi de acord şi acceptaţi că, fără nici o notificare prealabilă, putem şterge sau adăuga orice informaţie pe site, întrerupe orice activitate pe site sau arhivă din conţinutul site-ului, iar în cazul în care se fac referiri la alte site-uri nu garantăm şi/sau confirmăm sub nici o formă tipul de informaţie pe care îl veţi găsi pe aceste site-uri. Rămâne la aprecierea dumneavoastră dacă vizitaţi sau nu aceste site-uri sau luaţi sau nu în considerare informaţia găsită acolo.
 
În utilizarea serviciului, dumneavoastră sunteţi de acord să furnizaţi informaţii adevărate, corecte, actuale şi complete despre dumneavoastră, asa cum sunt acestea specificate în secţiunea de înregistrare ca utilizator şi sunteţi de acord să furnizaţi aceste informaţii corect şi complet. În situaţia în care considerăm, că această obligaţie nu este respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul, pe perioadă determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nici o notificare prealabilă.
 
Comenzi refuzate
În cazul în care refuzaţi primirea comenzii ne rezervăm dreptul să nu vă expediem următoarea comandă până nu va fi achitată prin ordin de plată sau cu card bancar. 
 
Securitatea Datelor Personale
Oursson.ro respectă legile în vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Oursson Appliance SRL este înregistrată în registrul de evidenţă a prelucrării datelor cu caracter personal al ANSPDCP cu nr.17666. 
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Oursson.ro prin administratorul SC Silverzone Online SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţa şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră. 
 
Scopul colectării datelor este: livrarea produselor comandate online şi comunicarea de informaţii despre site şi produse. Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: persoana vizată (persoana de la care se colectează datele), partenerii contractuali ai operatorului, societăţi bancare, birouri de credit, servicii de curierat, acestea fiind necesare în scopul stabilirii contactului cu clienţii, în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcţionarea site-ului şi în scopul îndeplinirii la timp şi cu operativitate a livrării comenzilor, precum şi în scopuri de marketing direct. 
 
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor printr-o cerere scrisă, datată şi semnată la SC Silverzone Online SRL, str Avram Iancu nr 48A, sc.B, ap. 16, 500086 Braşov. De asemenea refuzul dvs. expres de prelucrare a datelor personale care vă privesc, va duce la încetarea oricăror prelucrări de date cu caracter personal în ceea ce vă priveste. 
 
Datele personale ale dumneavoastră vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Informaţiile din formularul de comandă vor fi folosite pentru a vă trimite confirmarea comenzilor, eventualele promoţii, buletinele informative periodice etc. Ne obligăm să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele personale ale clienţilor noştrii.
 
Înregistrarea ca membru, parola şi comportamentul ca membru
Prin înregistrarea ca membru veţi fi solicitat să vă alegeţi un nume de utilizator (adresă de e-mail) şi o parolă. Sunteţi responsabil(ă) de păstrarea în siguranţă a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfăşurată sub numele dumneavoastră de utilizator fiind integral în responsabilitatea dumneavoastră. Sunteţi de acord să ne înştiinţaţi imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizată sub numele dumneavoastră de utilizator. 
 
Sunteţi de acord cu următoarele : operatorii, administratorii şi/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o formă responsabili pentru relaţiile sau consecinţele acestora rezultând din, dar nelimitându-se la, achiziţii, participări la concursuri, promoţii, promovări, sau oricare alt tip de relaţie/legătură/tranzacţie/colaborare/etc. care pot apărea între dumneavoastră şi oricare dintre cei care îşi fac promovare directă sau indirectă prin intermediul nostru.  Operatorii, administratorii şi/sau proprietarii acestuia nu pot fi facuţi nici material nici sub altă formă, direct sau indirect, responsabili pentru cele mai sus mentionate.
 
Drepturi de Autor
Întregul conţinut al site-ului - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică Web, scripturi, programe, logo-uri, baze de date - este proprietatea Oursson Appliance SRL şi a furnizorilor săi şi este apărat de legea pentru protecţia drepturilor de autor. Folosirea fără acordul companiei Oursson Appliance SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte conform legilor în vigoare. Pentru orice întrebări sau comentarii legate de drepturile de autor contactaţi-ne la adresa de e-mail info et oursson punct ro. 
Dumneavoastră, ca utilizator sunteţi pe deplin de acord cu cele de mai sus.
 
Promoţii şi concursuri
Noi ne stabilim singuri regulamentele promoţiilor şi ale concursurilor pe care le organizăm. Aceste regulamente sunt aduse la cunoştinţă eventualilor participanţi numai prin intermediul site-ului propriu. De promoţii beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afişate pe site. De asemenea promoţiile se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate de către companie în perioada de timp în care promoţia este validă şi numai în limita stocului disponibil. Nu garantăm disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promoţie şi o putem întrerupe sau anula în orice moment fără nici o notificare prealabilă.
 

POLITICA DE RETUR

  1. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator)

 Procedura de retur:


-  Pasul 1:   Se trimite mail la adresa info@oursson.ro cu solicitarea de retur.

-  Pasul 2:   Se trimite produsul (conform punctului 4 - Date returnare) in atentia departamentului Retur. Pachet trebuie sa contina o copie  a facturii fiscale de cumparare a produsului  și cererea de retur.

 

 Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanta incheiate conform art 16 din O.U.G 34.

Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).

Produsele vor fi returnate  în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. Oursson.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.

Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar sau Bitcoin, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al oursson.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al oursson.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.

In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant oursson.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @)

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.

Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

- produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic.
- daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului. 
- daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.


Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014. 

@ Art. 14, Alin. 3 : 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

Oursson Appliance SRL recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor alaturi de care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate. 

  1. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila  persoanelor juridice (operatori economici *) / clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator*(Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a)

Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa info@oursson.ro.

Conditiile de retur in cazul persoanelor juridice ( operatori economici* )/clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator*

- perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor

produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditiile de la PUNCTUL 3 din politica de retur).
- produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur.

* Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

Ne rezervam dreptul de aplicare  a unei penalizari in cazul produselor care nu indeplinesc conditiile mai sus mentionate sau  cu termen de retur depasit. 

  1. Date returnare
    Returnarea se va face conform datelor de mai jos :

Oursson Appliance SRL - departament Retur
Adresa: 
Strada Branduselor nr.68-70 (In atentia Dep Retur-Service), Brasov
Telefon: 0741102884 ,
E-mail: info@oursson.ro
Program de lucru: Luni - Vineri 8:30 - 17:00

Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus) sau prin curierat (recomandat FanCourier). 

Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 5 - 10 zile de la receptia produsului  dar nu va depasi termenul legal de rambursare  contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.


Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.

In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat (in lipsa optiunii de verificare colet) avesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi incheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare. 

 

Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti sa verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile  calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a) : 

*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

 
Limitare de responsabilitate
Companiile, produsele sau serviciile menţionate în articolele publicate sunt mărci înregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricărui nume de marcă înregistrată este realizată doar în scopul analizei şi nu constituie reclamă pentru compania respectivă. Nu vom fi responsabili în faţa nici unei persoane sau companii care foloseşte sau se bazează pe informaţii sau opinii neconforme conţinute de acest site.
De asemenea, nu vom fi răspunzători pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informaţiei prezentate pe site, orice tip de erori sau omisiuni în conţinut care pot conduce la orice fel de pierderi. Informaţiile pot fi reproduse prin tipărire numai pentru uz personal.  Informaţiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau încorporate în orice fel într-un alt document sau material fără permisiunea prealabilă scrisă a autorilor lor.
 
Dispute şi Conflicte
Orice tentativă de acces neautorizat la site şi orice încercare de fraudă va fi raportată autorităţilor competente. Orice conflict apărut între companie şi clienţi se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înţelegere între cele doua părţi. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale româneşti din acest domeniu iar soluţionarea conflictelor este de competenţa instanţelor româneşti. Dacă aveţi probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutaţi, puteţi lua legătura pentru o conciliere internă gratuită prin e-mail  reclamatii@oursson.ro .
 
Noutăți și oferte speciale
Despre noiServiceInformații despre garanțieContact
Copyright 2020 Electrocasnice Elvetiene Oursson. Toate drepturile rezervate.